Imatge de la sala de l'Escola de Ioga Kumari.

Inici // Qui soc

Qui és la Kumari?

Maribel encenent un encens al Dalai Lama.

Anys de passió pel Ioga i per l’Índia

Namasté!

Soc la Maribel (Kumari). Vaig néixer a Manlleu fa 53 anys. Amb 21 anys vaig rebre la primera classe de ioga i vaig tenir clar que era allò el que volia fer. Sense saber-ho havia començat un camí llarg, molt llarg. Un camí que m’ha portat a conèixer molts mestres i savis, arreu del món.

Vaig començar a formar-me ràpidament. La meva primera formació va ser Sivananda a Neyyar Dam (Índia), i cada any hi anava un parell de mesos per quedar-me al Ashram. Del 2006 al 2010 em faig formar a Sadhana en Ioga Integral on després em vaig formar com a Ioga terapeuta i vaig fer el Màster en Ioga.

En un d’aquests viatges a l’Índia arribo a Anantapur, a la Fundació Vicenç Ferrer. Després de conèixer-lo i conèixer els seus projectes, en el meu cap només hi havia un pensament: TREBALLAR PER LA FUNDACIÓ. I va ser del 2013 al 2014 que vaig poder unir les meves dues passions: vaig tenir l’oportunitat de formar a 17 professors de ioga que ara imparteixen classes als diferents espais de la Fundació a l’Índia.

Del 2014 al 2017 començo l’estudi del Lam Rim amb Isidre Gordi. La Iniciació d’Avalokitesvara, vaig tenir la gran sort de rebre la per S.S. el Dalai Lama el 28 de juny del 2012 a Milà.

Després de més de 20 anys com a professora de ioga vaig tenir la necessitat d’obrir el meu propi centre, per poder transmetre tot el que el Ioga i la meditació m’han donat.

I segueixo aprenent en aquest camí cada dia, sobretot dels meus estimats alumnes que són la meva font d’inspiració.